Poniżej znajdziesz kilka kluczowych informacji na temat warunków zwrotu towarów zakupionych na naszej Polanie.
Termin
Odstąpienia od umowy sprzedaży możesz dokonać w terminie 14 dni od daty otrzymania paczki. W tym czasie poinformuj nas o chęci dokonania zwrotu. W ciągu kolejnych 14 dni odeślij nam zwracane produkty.
Informacja
Pierwszym krokiem do dokonania zwrotu jest kontakt z nami. Nasze dane kontaktowe znajdziesz [tutaj]. W odpowiedzi potwierdzimy taką możliwość i przekażemy Ci najważniejsze informacje.
Paczka
Zwracane produkty starannie zapakuj i dostarcz na nasz adres. Możesz skorzystać z dowolnego przewoźnika (Poczta Polska, firma kurierska) lub dostarczyć osobiście do naszego sklepu stacjonarnego.
Pamiętaj, że produkty powinny zostać nam dostarczone w nienaruszonym stanie (oczywiście biorąc pod uwagę to, że by ocenić produkt musisz go rozpakować).
Oświadczenie
Papierowa wersja oświadczenia o odstąpieniu od umowy powinna zostać załączona do paczki. Dokument możesz pobrać [stąd], wydrukować i wypełnić lub przygotować własnoręczną jego wersję.
Adres
Zwracane produkty dostarcz na adres naszego Sklepu:
Polana u Barana
ul. Platynowa 21
62-052 Komorniki
Płatność
Decyzję o przyjęciu zwrotu prześlemy na Twój adres e-mail niezwłocznie po otrzymaniu paczki. Wówczas również zlecimy zwrot środków, analogicznie do wybranej przez Ciebie metody płatności. Nastąpi to najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od odebrania przez nas przesyłki.
Rośliny
Rośliny to bardzo wrażliwe produkty, które bardzo łatwo ulegają uszkodzeniu i wymagają troskliwej opieki. Z tego względu wyłączyliśmy je z prawa odstąpienia od umowy.
Więcej o zamawianiu i odbiorze przesyłki z roślinami przeczytaj [tutaj].
Więcej informacji
Jeśli masz jeszcze jakiekolwiek pytania odnośnie zwrotów zajrzyj [tutaj] lub skontaktuj się z nami.
Oczywiście, masz również prawo do złożenia reklamacji na otrzymane produkty. W tym celu skontaktuj się z nami:
- Adres e-mail: online@polanaubarana.pl
- Formularz kontaktowy
Prześlij nam numer zamówienia, informację o produkcie, którego dotyczy dane zgłoszenie oraz opis sytuacji. W odpowiedzi poinformujemy Cię o dalszych krokach rozpatrywania reklamacji.
Jeśli rozpatrzenie reklamacji będzie wymagało oceny stanu produktu przez naszych pracowników, zlecimy na nasz koszt odbiór produktu przez kuriera. Wszystkie szczegóły ustalimy w korespondencji e-mail.